неділя, 3 березня 2019 р.

Моя історія вивчення англійської мови)




Вивчати англійську мову я почала, фактично, з 5 класу. Тобто з моменту мого початку навчання в СЗОШ №5 м.Луцька. Я навіть пам'ятаю свій перший урок в цій школі;) Це було щось..😂 Ми почали вивчати біографію Beyonce. Розумієте? Цілу БІОГРАФІЮ. А я знала лише алфавіт) Після цього уроку я зрозуміла, що потрібно доганяти рівень спеціалізованої школи з англійської мови. Одже, перше, що я зробила - це після на курси. В принципі, про що я і хочу вам розповісти. 
Якось, гортаючи сторінку в Facebook, я натрапила на новину:
НАЙПРОГРЕСИВНІШИЙ МЕТОД ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ. Ну звичайно, що в той момент я не змогла пролистати далі, оскільки це була актуальна для мене тема. І саме з цієї статі я дізналася про МЕТОД КАЛЛАНА. Це курс, який поділений на 12 рівнів. P.S. я вже на 6 (тобто половина) 1-4 рівні дають тобі змогу вивчити базові фрази, питання, сленг. Якщо ти вже на 5-7 це значить, що ти сміло можеш їхати за кордон і розмовляти англійською. А вже 8-12 рівні - це коли ти профі в цьому ділі. Все зрозумієш і все пояснеш) Та це ще не весь прикол. Курс ведуть 10 різних викладачів. Це для того, щоб ми звикали до різних вимов. Дійсно працює! 
На висновок можу сказати, що завдяки школі, курсам і моїй мамі(вона репетитот з англійської) я обрала правильний шлях до вивчення англійської мови) 

Немає коментарів:

Дописати коментар