неділя, 3 березня 2019 р.

Топ - 5фраз з англійської мови.

Існує величезна кількість фраз (сленгів), які дуже часто використовують носії мови. Але не всі іноземці про них знають. Ось підбірочка 5 фраз які американці використовують кожен день:


1)  Firstly, secondly, thirdly…

   По-перше, по-друге, по-третє...

 Приклад:

 Firstly, I prefer airplane because it’s fast. Secondly, they give you meals, and thirdly, I like a view from the window.
  (  По-перше, я люблю літаки тому що це швидко. По-друге, вони тебе накормлять і по-третє, я мені подобажється краєвид з вікна)


2)  Very good

      Прекрасно!

Приклад:

— I left your glasses at home. — я забула твої окуляри вдома.
— Very good. — Прекрасно!


3)Let’s just say

    Якщо в двох словах, то...

Приклад:

Let’s just say I’m a big fan of BTS.
(Якщо в двох словах, то я великий фанат BTS.)


4)Help yourself

   Пригощайся, користуйся

Приклад:

— May I use your phone? —Можна позичити твій телефон?
— Help yourself! — Користуйся)

5)Not really

    Не зовсім(

Приклад:

— Are you ready to go? — Ти готовий йти?
— Not really. — Не зовсім.

Немає коментарів:

Дописати коментар